söndag 5 juli 2009

Presenttips

I år fick min bror ett bidrag till en gps (då han alltid kör fel), grillbestick (vi väntar på att bli hembjudna på middag) och en brödform med ingredienser till en limpa (han har köpt en ny gasspis med elektrisk ugn, hade gasugn tidigare, och har lovat börja baka).




Upplevelser


Tycker upplevelser är den ultimata presenten, fick själv en heldag turridning av min mor.




Chokladfontän


Vem vill inte ha en egen chokladfontän?


Den här upplevelsen fick min man av min bror och mig i julklapp, mycket populär!

Gokart action-körning

Det här blir nästa års present till brorsan.


I dessa tider är ju kranvatten det rätta att dricka och kan man dessutom använda gamla petflaskor är väl det ännu bättre. Miljö- och klimatsmart.



Perfekt för golfaren med liten trädgård.



De här önskar jag mig, sååå gulliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar